Spôsob doručenia

1. Osobný odber

Možnosť osobného odberu Vám umožňuje prísť si tovar osobne vyzdvihnúť na našu prevádzku v Bratislave:

Kontakt

Adresa prevádzky: Smart Light s.r.o., Pestovateľská 8A, 82104 Bratislava
Telefón: 02 5479 1138
E-mail: info@smartlight.sk

Pracovná doba
Pondelok – Štvrtok ….. 09:00 – 17:30
Piatok …........................ 09:00 – 16:30

Výhodou osobného odberu  je možnosť skontrolovať si objednaný tovar ihneď, prípadne konzultovať dodatočnú kúpu svetelného zdroja.

2. Doprava kuriérom v rámci SR

pri nákupe do 180,-€ s DPH – cena dopravy bude 5,-€ s DPH

pri nákupe nad 180,-€ s DPH – doprava zdarma

Tovar je zasielaný balíkom prostredníctvom kuriérskej služby DPD s doručením do 48 hodín po odoslaní. Naša firma spolupracuje s prepravnou spoločnosťou DPD už niekoľko rokov a máme s nimi výborné skúsenosti, čo sa týka kvality prepravy.

Výhoda výberu dopravy kuriérom je v tom, že Vám tovar bude zaslaný priamo na Vašu adresu. O expedovaní tovaru Vás vždy informujeme, tovar Vám bude doručený najneskôr do 48 hodín od zaslania tejto informácie.

Tovar si po prevzatí skontrolujte do 24 hodín! Neskôr už reklamácia porušenia tovaru vplyvom dopravy nebude možná!

 

Súčasťou zásielky je faktúra (daňový doklad) umiestnená v obálke.


Pred prevzatím tovaru si prosím skontrolujte, či je obal neporušený, v prípade akejkoľvek nezrovnalosti tovar neprevezmite! Neskoršie reklamácie tohto druhu je možné uznať len ak kupujúci preukáže, že reklamované vady mal tovar už v čase prevzatia od dopravcu.

Kontrola funkčnosti výrobku na mieste nie je možná.

Čo robiť po prevzatí zásielky?

Po prevzatí zásielky kuriérom si prosím skontrolujte neporušnosť produktu. V prípade jeho poškodenia vplyvom dopravy (rozbité alebo prasknuté sklo, pretlačenie klobúka, atď.) je možné toto poškodenie nahlásiť do 12 hodín od jeho doručenia.

Čo robiť ak je tovar poškodený ale zásielku ste uz prevzali?

Ani v tomto prípadenemusíte mať žiaden strach. Poškodenie nafoťte a zašlite nám na e-mail na mailovú adresu sklad@smartlight.sk . O poškodení nás prosím kontaktujte aj na telefónne číslo 02 5479 1138. Po obdržaní reklamácie začneme robiť ihneď všetky kroky, aby sme Vám reklamáciu vyriešili.

Zamestnanci kuriérskej spoločnosti nie sú našimi zamestnancami. Napriek tomu, ak by ste mali akýkoľvek problém, budeme radi za Váš podnet na zlepšenie.